The Royal...

Redan nu har jag fått nog, och det lär ju bara stegras! Vad pratar jag om? Det här redan nu uttjatade kungliga brölloppet! Man kan ju inte värja sig. Någon sorts reaktion kommer alla att drabbas av. Ung som gammal. Kort som lång. Fattig som rik. Du och jag.

Kommuner som sitter och undrar vad de skall ge i present. Blir liksom bara patetiskt. Tror de på fullt allvar att de kommer att bli ihågkomna av det unga paret för sin gåva?

-"Åh, Daniel, kommer du ihåg den vackra vasen vi fick av Västerås?"....eller hur...

Nu kan man tro att jag är emot kungahuset, men det är jag inte. Jag har liksom ingen åsikt om dem alls. De bara är. Säger man "Kung" till mig tänker jag på en gammal plansch på ett lika gammalt utedass.

I årets kungliga brölloppsyra hamnade jag i en situation där jag kunde kombinera det här med kungligheter och toaletter. Lilla toan här i lägenheten fick en mörkblå fondvägg. Egentligen heter kulören "Oändlighet" - men när den kom upp på väggen blev den liksom Royal-blue.

Nu går toan under namnet "The Royal". Här går vi inte på toa, utan vi går på "The Royal". Fint ska det va! Från början fanns avslutningen "shit house", men det tog vi bort det för det var inte riktigt passande...måste ju skärpa sig när det handlar om kungligheter...

På denna Royal-blue toavägg valde jag att ära det kungliga blivande brudparet. Kan ju inte ha ett Royal rum utan Royal liksom...



Mobilbild igen, men ni ser ändå. Passade på att ta en närbild också.



Tur att jag är riktigt kort, för annars hade ni fått se mer av mig i reflektionen än ni behöver. Här fotar vi kungligheter naken...=))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0