Det är så typiskt!

Här har man gnällt om att ungen inte sover på nätterna. Eller ja, faktiskt är det så att ingen av dem sover ordentligt på nätterna, men av olika orsaker. Neo kan inte vända sig själv så honom vänder vi på ett gäng gånger varje natt. Eller vi och vi....just nu Nicke, för jag har flytt med lilla Tutan till ett annat rum. Nåja, skit samma.

I natt sov äntligen ungen hela natten! Hon sa nåt sista gången typ kl.22 igår kväll och sen vaknade hon klockan 7.00 i morse! Och jag märkte inte att jag fått sova hela natten!!! Visst är det typiskt? På nåt sätt hade det varit bra om man hade fått bli medveten om att hon faktiskt inte vaknade och att jag fick sova hela natten - fast hur skulle det ha gått till utan att jag måst vakna? Det är ju det som är så typiskt.

Så nu när hon äntligen sov, fick jag ändå inte glädjen av att fatta att jag sovit en hel natt! Hmpf.....

Kommentarer
Postat av: Berit

Det är ju bara så underbart när det händer! Det konstiga är bara att när man väl fått sova en hel natt, så är man tröttare än någonsin dagen efter...:-)

2009-04-20 @ 21:23:59
URL: http://kletskiten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0