Höjden av lycka

I dag när vi kommit hem från dagis ringde Neos storebror - "Pinkan" som Neo säger. Han heter Kim och kallas för Kimpan, men Pinkan funkar också bra. Neo kan säga Kim, men han har bestämt att det är Pinkan som gäller. Pinkan är 17 år, snart 18 och min äldsta son. Hur som haver ringde Pinkan och undrade om Neo ville åka rutschkana. Gissa om han ville!

När Pinkan kom hem så skrek Neo: "Pinkan kom till mitt hus - han älskar mig!". Såklart - vem gör inte det? Sen försvann de ut ur huset. Lite skraj var jag så klart. Tänk om det händer nåt. Hönsmorsan kom fram. Men Pinkan lovade att iallafall Neo skulle komma hem hel. Jag vill ha hem BÅDA hela....tack.

De kom hem nyss och det verkar ha gått bra.....de ser ganska glada ut tycker jag! Bröderna bus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0