Mitt allra första inlägg i bloggvärlden!

Av någon anledning är jag helt fullproppad med en massa tankar och ord, som bara ploppar ut i skrift. Helst när någon bara skickat  ett "hej hur mår du" -mail och jag har för avsikt att svara "tack bra". Men det händer aldrig! Det bara rasslar fram ord ur ingenstanns om ditt och datt. Mina arbetskamrater vågar inte maila mig längre för de hinner aldrig läsa svaren....

Vid ett tillfälle nyss trodde jag att jag svarade med en lååång roman om läget till min kompis, men det visade sig att jag hade svarat ALLA som hon ursprungligen skickat mailet till - vilket var för mig nästan 27 helt okända personer! Dessa fick läsa min lägesrapport helt ofrivilligt. Hoppsan sa. En av dem dristade sig att till svara mig med att hon ville höra fortsättningen via en blogg - och varför inte.

Här kommer alltså en vanlig blogg - ett forum där dom som vill och orkar höra vad som rör sig inne i mitt huvud. Det är inte så lite stundtals. Dessutom slipper de som INTE vill och orkar höra att utsättas.


Kommentarer
Postat av: Pickepöö

Äntligen!!!!!!!!!!!

2009-04-14 @ 21:33:52
Postat av: Carina Wiidh

Tack för att du tagit till dig att du är en fantastisk skrivare, ditt liv kommer att finnas i mitt fr o m nu!

(Är lite stolt faktiskt att mitt beundrarmail gav frukt!)

Kram carina

2009-04-14 @ 23:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0