Vems är det gnälliga frimärket?

Om jag fyller nedersta lådan med skurmoppar och rengöringsprylar - tror ni att hon städar då? Jag menar, om hon nu ändå skall dra ut allting över hela golvet så kanske det gör susen om det är städsaker! Kanske skulle klä in hela ungen i en skurtrasa. Då skulle jag ha det soprent överallt - för hon är verkligen överallt!



Jag tror att jag har plockat in saker i den här förbaskade lådan 25 gånger idag! Snart ger jag upp. Vad ska jag ha lådor till? Kan lägga allting direkt på köksgolvet för det är ändå där det hamnar tillsist....uuhh...

Käre Gud, giv mig styrka!!! Förresten undrar jag vem som har gjort bakpapper hala? Hon har nämligen kommit på att om man sätter sig PÅ ett bakbapper och sedan "gung-hoppar" lite så åker man framåt. Jätteroligt. Det innebär att jag har bakpapper över HELA huset. Ta bort alla papper? Ja visst...är det någon som har ljudtäta öronproppar och elektriska byxor? Annars illvrålar hon nämligen öronen av mig och hänger i mina byxor så att jag inte kan röra mig ur fläcken.

Av någon anledning är det bara mina byxor hon hänger i. I morse var jag iväg en sväng och Nicke var hemma med telningarna. Mika kröp glatt omkring på golvet med små söta "da da" och pillade lite här och där. Sen kom jag hem och jag måste ha haft en sällskap av en osynlig vålnad som på en tiondels sekund ansatte min dotter i samma  ögonblick jag öppnade dörren! Den lilla söta prinsessan förvandlades till ett gnälligt frimärke - som hängde i mina byxor och gick på tomgång. Gnyl gnyl gnyl...buhu..buhu...mamm...mamm....

Var tog min lilla prinsessa vägen? Vems är det gnälliga frimärket? Jag vill byta tillbaka!!! Halllååååå.....

Kommentarer
Postat av: Anette

Mie, vet inte vad det far i dom små "jävlarna". Jag har börjat arb 2 dgr/v, ljuvlig!!! Olivia driver mig till vansinne här hemma med sitt gnäll och ständiga plockaurallalådoroskåp-fasoner. När hon är med pappa, bara söt o snäll o inget gnäll!!

FÖRÄDARE!!

2009-09-13 @ 12:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0