Globen är stor och rund...och hög...

Om det är lite för högt så där, kan jag få känslan av att jag inte riktigt litar på mig själv. Att jag kanske hoppar över kanten fast jag inte vill! Låter ju lite galet när jag skriver det , men det är likväl sant. Fast jag drivs också av en nyfikenhet som överstyr rädslor- därför befann jag mig idag åkandes i en liten glasboll över Globens tak! Jag hoppade inte o kan glatt konstatera att Globen är stor...och rund.                                                                           

Kommentarer
Postat av: Lena

Men guuud, du gjorde det! Hahahaha...vad du är cool vännen! Nu bara MÅSTE jag göra det också...ska släpa med mig T....mooohhaaa! =) Kram!

2010-04-21 @ 11:17:11
Postat av: Madeleine

Jaaaaa, ännu ett sommartips! Detta ska vi absolut prova nästa gång vi tar bilen söderut.

2010-04-21 @ 21:18:57
URL: http://baravaramdlar.blogspot.com
Postat av: A

DU är inte riktigt klok Madicken... Eller, du är inte riktigt klok Mie....

Det bara finns INTE på den här planeten att jag skulle utsätta mig för något sådant!!! Klarar ju fan i mej inte ens att gå ner för trappan INNE i globen utan att drabbas av svindel...



TUFFT GJORT!!!

2010-04-21 @ 22:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0