Han är inte handikappad - han är handikapabel

Tyvärr hade jag väskor i händerna och varenda ledig yta full med något, så jag kunde inte ta bilden som var så himla söt att ordet söt inte ens räckte till.

Mika var så trött efter dagis att hon inte orkade någonting alls. Inte ens protestera. Då är hon trött kan jag meddela. Mitt i det kunde jag inte bära henne för alla mína händer och armar var upptagna. Då erbjuder sig Neo att skjutsa henne!

Jag tar bort ryggsäcken från Wall-E och sätter dit Mikisen. En mycket stolt storebror körde sedan sin trötta syster hela vägen hem utan problem. I två små ansikten lyste stora leenden - och i det stora kom det även en tår av stolthet.

Han är inte handikappad - han är handikapabel...ord från en klok människa jag haft äran att få träffa.

Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

magiskt ögonblick<3

Postat av: Lena

Tack vännen men det var jag som fick äran att träffa dig...igen! :-)

2010-04-13 @ 22:19:42
Postat av: Solstrålens mamma

Lycka är att ha en storebror! Världens bästa verkar det som.

2010-04-14 @ 07:20:08
URL: http://solenimittliv.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0