Tack, varje dag!

Varje gång jag går in här på bloggen, oavsett om det var nyss eller en vecka sedan, är det alltid ett 20-tal läsare som tittar till mig. Liksom kollar att jag lever.

För det är jag så oerhört tacksam. Tack till alla er som ger mig ett ögonblick av er tid - varje dag!

Jag skall försöka bättra mig och skriva oftare. Det har liksom glidit mig ur händerna. Förut kunde jag sätta mig ner och lägga händerna på tangentbordet och så bara kom det ord utan att jag ens tänkte tankar. Mycket har hänt och orden har liksom tystnat i mitt huvud. Hittar inte vägen ut på nåt sätt. Jag vet att de finns där, frågan är bara var dörren är?

I dag gäller sista racet inför julen. Skall handla julisar till en 18-åring var enda specifikation av önskelistan består av: INTE KLÄDER...lätt va? Det lär väl ta ett par timmar. Sedan kommer mina ankare i tillvaron. Ni vet de här som gör att man undrar om de har en speciell makt över tiden - plöstligt är det bara kväll och vad hände där emellan?

Jag sätter min högra fot på att Neo kommer att kontrollera om Tomten varit här, genom att kolla julklappsläget under granen. Tomt! Natten mot den 24 kommer det att fyllas på så att det är fullt på morgonen.

Tomten ringde mig och bad mig hjälpa till. Klart man ställer upp!


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

orden kommer när de är redo att komma. en av mina favorit bloggar!!

Postat av: Mie själv

Marie - tack så mycket. Jag håller koll på er också. Följer era framsteg och jag måste säga att de är STORA! Bra jobbat!

2010-12-19 @ 16:48:07
Postat av: Malin H

Ja jag är en av de trogna. Gillar dina ord när än de kommer :)

Må gott och God Jul till dig och din familj.

2010-12-19 @ 22:06:58
Postat av: Mie själv

Malin H - åh, vad glad jag blir! Nu får jag lite extra skrivbränsle. God Jul och Gott Nytt År till er också!

2010-12-21 @ 20:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0