-Mamma, det blåser i håret!

Neo har ett plåster på benet, som ingen får röra. Skadan under är inte jättestor men det gjorde säkert jätteont. Han körde i full fräs rakt in i en bänk på dagis!

Hittills har full fräs varit i ganska långsam promenadtakt. Ni vet, pensionärsfart så där. Sedan i går, precis innan bänkincidenten, är full fräs just precis FULL FRÄS! En kille från Permobil var nämligen på dagis och skruvade lite på någon manick och nu tusan hakar....nu måste jag jogga om jag skall hålla samma takt som Neo.

Vi får se vilken tid det tar för honom att lära sig hantera den nya högre hastigheten. Helt klart är att han gillar det som tusan. Nu vet jag inte hur fort andra joggar, men min joggingtakt har just nått nya höjder. Iallafall om man utgår från Neos utlåtande om den nya farten:

-"Mamma, det blåser i håret!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0