Keep on walking...

I was aming for the sky
Ended up flat on the ground
But once again the sun is rising
I better keep on walking, keep on walking...

Kunde inte ha skrivit det bättre själv - =). Salem Al Fakir är mannen bakom orden.

Jag måste tacka Spendrups. Tack vare dem kunde jag stå längst bak i Berns salonger och ändå - trots mina dryga 160 cm - se just Salem Al Fakir uppträda på scenen. Hittade nämligen en drickaback (tom) som jag vände på och hade som min egen utsiktspost! Innan jag hittade den såg jag bara rakt in i ryggtavlorna på en i mina ögon jäkligt lång publik.

Spendrups räddade min kväll och jag kan med nöje konstatera att Salem Al Fakir gör mig glad!


Kommentarer
Postat av: Lena

"I never stopped believin´, I know what I should do, just let the light guide me through"... :) Kram vännen!

2010-05-11 @ 17:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0