Mister Sister

Måste bara berätta. Jag har precis plockat upp ett minne jag har gått och fnissat åt. Det handlar om Kevin.

För att ni helt och fullt skall förstå skall jag först beskriva Kevin. Han är ca 185 cm lång. Ingen sparris, utan ganska stabil kroppsbyggnad. Har oftast en ganska allvarlig min. Inget fånigt leende här inte. Hår som räcker honom en bit ned på ryggen och en rejäl basröst.

När vi var på en resa, Kim Kevin och jag, gick Kevin upp på rummet för att vila lite. Det var för varmt ute. Där låg han på sängen och spelade Game Boy eller nåt.

Städaren kommer in och rasslar runt. Hej säger han. Hej säger Kevin, som bestämmer sig för att smita in i badrummet.

Efter en liten stund kommer Kim in på rummet. Möter städaren som säger:

-"Your sister is in the Bathroom".

Kim fnissar till och tittar på städaren och inser att han är helt allvarlig. Kimpan harklar sig lite och säger

-"She is my brother..."

Sedan dess har Kevin ett andranamn: Mister Sister.

Det får mig att fnissa lika mycket varje gång. Sedan blir jag lite orolig. Om man tar Kevin för tjej skulle jag gärna vilja veta vilka tjejer det är städaren har träffat innan Kevin...fast det är klart. Han kanske inte var så kräsen. Lite långt hår bara så....



Här är han, Mister Sister...=))



Superkvinnlig!


Kommentarer
Postat av: malin

Snygga ben på sidan på bilden...är dem mina?

2010-09-14 @ 10:34:30
Postat av: malin

nä föresten kan inte vara jag. jag sitter inte med benen i kors....eller. shit kanske är dem din mammas....som säkert har fina ben...också....he he he

2010-09-14 @ 10:37:03
Postat av: Mie själv

Hö hö...det är mammas ben. De fyller 70 i januari...

2010-09-14 @ 13:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0