Alla dinosaurer: PASSA ER!

I dag bar jag hem två små röda hjärtan av papper från dagis - båda skapade av Mikisen! Åh vad sådant värmer i mammahjärtat. De var kanske inte utställningsdugliga men för mig kunde de lika gärna ha funnits på Liljevalchs!

Pluttan - du är mitt hjärta....fast att du pekar på dörren och säger "UT" till mig när du ska klä på dig pyamasen. Du är ändå min älva, med mat i ansiktet och napp som tillbehör.

Min enda prinsessa!



Neo konstaterade att det var alla hjärtans dag genom att tala om för mig att

-"Idag skall jag ta hand om ditt hjärta om du tar hand om mitt".

-"Absolut Älskling! Varje dag".

-"Du får inte ge det till en dinosaur...."

-"Ingen dinosaur i hela världen kommer att få ditt hjärta, för det är mitt. Bara mitt!"

-"Vad ska vi äta idag...?"

Så var diskussionen förbi och jag hade fått uppdraget att vårdaa hans hjärta. Det tänker jag vakta med mitt liv. Alla dinosaurer: PASSA ER!

Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

jag fullkomligt älskar hans tankesätt. Helt magisk kille! Hon är så söt som en liten ängel. Har blivit så stor!!

Postat av: Mie själv

Marie - jag börjar vänja mig, men han är en klurig liten unge. Verkar som att Mika blir lika dan. Hon har ju att lära sig av, speciellt som hon inte gärna lämnar Neo en enda sekund i vaket tillstånd. Han är hennes idol. Kan INTE gå och lägga sig utan att ha blivit pussad av Neo. Mig kan hon skita i, men inte Neo. =)

2011-02-15 @ 19:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0