Fläcken är rörd!

I morse när jag duschade hade jag två barn på badrumsmattan. Neo vägrar ju att vara i ett annat rum, så det blev till att sitta i badrummet. Mika kan inte var utan Neo så hon var också med.

Jag satte ned Neo på mattan och placerade Mika bredvid.

-"Nu sitter du här och rör dig inte ur fläcken", sa jag till henne (som att det skulle hjälpa....pft)

Sen hoppade jag in i duschen. De höll på där och fixade på mattan. Rätt vad det är hör jag Neo yla

-"Fläcken är rörd! Fläcken är rörd!"

Jag öppnade draperiet och undrade vad det var som hände. Då ser jag Mika fladdra runt och Neo tittar olyckligt på henne.

-"Hon skulle ju inte röra sig ur fläcken, men hon sitter inte still alls!"

Med andra ord: Fläcken är rörd...bokstavligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0