Hissdörrar stängs aldrig fort nog!

Hundar kan inte ha koll på klockan. Eller så är det exakt det de har. I vårt trapphus bor en hund som skäller som, som..., ja en bandhund faktiskt, varenda gång den skall ut. Och jag menar varenda gång. Den skiter fullkomligt i om det är onsdag eller lördag.

Klockan 7.30 varenda dag är det dags för morgonpromenad och då skäller den så att det ekar. Ihärdigt och irriterande. Efter det klockslaget är det ingen som sover i det här huset kan jag lova! Precis som hunden verkar jag vara en vanemänniska för varje gång den skäller säger jag "den där hunden skall jag skjuta!".

Idag utspelade sig följande trevliga scen när vi kom hem. Precis när vi skulle in i hissen kommer hunden ut från sin lägenhet - med sin matte. Då kan ni ju gissa vad som hände? Hunden skällde, så klart. Vad annars? Sedan hör jag en liten 5 årig röst:

-"Mamma, där är den där hunden vi skall skjuta!"

Hissdörrar stängs aldrig fort nog...



Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

haha barn är för underbara!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0