Nu sitter du bra va?

Är hemma med liten hostig prinsessa. Satt just och betraktade hennes lek. Hon håller på med en docka och fixar och donar. Jag hör hennes ord till dockan:

-"Lilla Gumman. Åka vagnen?"

Så bär hon upp dockan. Plötsligt viker hon ihop dockan till ett litet bylte, sätter den i vagnen och sen säger hon:

-"Så där ja, nu sitter du bra va?!"

Blir så full i garv. Det jag just beskådade var mig själv när jag viker ihop Neo och sätter honom tex i soffan med orden "så, nu sitter du bra va?".

Hon har verkligen rätta knycken. Bara knöla ihop dockan och sätt den i vagnen. Så. Klart! Kanske skall börja förklara lite saker för henne...


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

vilket underbart hår. En riktig lintott :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0