Ändå inte nära

Lille Herrn tycker att vi bor så långt bort från alla. Förut kunde vi ta en liten promenad upp till exempelvis Flugan och hennes barn och leka. Nu får vi ta bilen. Visserligen bara ca 10 minuter, men ändå. För att sudda lite ledsenhet sa jag till honom att det inte är vi som bor långt bort, de är de andra. Vi bor nära.

Det hjälpte en stund. Här om dagen hade hårddisken gått på högvarv ett tag och tillslut kom resultatet.

-"Mamma, det hjälper ju inte att vi bor nära när alla andra bor långt bort. Då bor vi ju ändå inte nära iallafall..."


Jahapp. Nu får jag väl hitta på någonting annat.


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

han är sååååå smart den killen!!

Postat av: Mie själv

Marie - ja, det är inget fel på intellektet iallafall. Tvärtom! Nästan så att jag blir lite rädd mellan varven. Men det är klart, han har tid att tänka. Sitter ju där han sitter liksom.

2011-01-11 @ 16:03:16
Postat av: malin

men hallå TERAPEUTEN då. varför inte exempelvis terapeuten!!! Tappade jag det riktiga fokus kanske...;-)

2011-01-11 @ 19:07:15
Postat av: Mie själv

Malin - såklart till Terapeuten också! Dumma mig att vara så knapp att jag bara kan ett namn i taget....SKÄRPNING!

2011-01-15 @ 09:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0