Jag har redan sett det hända!

Jag har fått en vision. I morse på väg till jobbet bara kom den. I mitt huvud dök det upp en helt tydlig bild, precis som ett foto. Eller snarare en videosnutt.

Det är sol och krispig vinterdag. En liten kille i en blå Po.P overall står helt själv och vinkar till mig med ett leende från öra till öra. Helt stadigt stod han - för att hans fötter satt fast i ett par slalompjäxor fastsatta på ett par skidor! Neo. Stå själv. Rakt upp och ned.

Nu verkligen måste jag testa! Förstår ni nu vad min hjärna gör utan att jag kan värja mig. Skickar bilder på vad som är målet och sedan är det upp till mig att verkställa. Tills dess kommer jag att få den här bilden postad till mig mentalt. Det är kanske det som gör att vi lyckas i så mycket? Jag har redan sett det hända! Gäller bara att förmedla det till den det berör. I det här fallet Neo.

Sedan förvandlas bilden till ett alldeles verkligt minne istället. Det är dem vi samlar på. Minnen. Framgångslyckeminnen.


Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Ja dom samlas på i allra högsta grad<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0