Jag orkar inte leka mer på dagis...

-"Gud vad jag längtar efter sommarlovet! Jag orkar inte leka mer på dagis mamma..."

Begreppet "utarbetad" sprider sig allt längre ned i åldrarna. Skämt å sido. Han är verkligen sommartrött. När han kommer hem orkar han inte ett smack. Träningsplaner är bara att lägga åt sidan. Iallafall fysiska sådana. Istället kör vi dataspel med bokstäver och koordination för ögon och fingrar.

Senaste tillskottet är ett Nintendo DS med Harry Potter. Snart kan väl ungen engelska för det är språket i spelet. Hittills har jag fått hjälpa till och det är riktigt roligt. Snart är jag en jäkel på DS, eller främst Harry Potter då. Smygspelar lite när Neo somnat. Men man blir riktigt trött i skallen av det. Ikväll satt Neo och bara stirrade framför sig efter att ha spelat en liten stund. Totalt utloggad...

Han berhöver verkligen sommarlov!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Gullunge, saknar honom och mika såklart!

2011-07-06 @ 21:39:00
URL: http://hastarochemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0