Avslutningsmiddag på dagis - i klass med Nobelmiddagen!

Idag var det avslutningsmiddag på dagis. Alla som börjar sexårs till hösten skulle ha en sista middag tillsammans. Väldigt högtidligt. Mycket viktigt och laddat. En riktigt fin middag i Neos ögon.

På fina middagar har man vit skjorta och slips. Skitsamma om alla andra kommer i mysbrallor och tröja. De har bara inte fattat vikten av kvällens event, samt saknar vett och etikett när det kommer till klädval - enligt Neo. Här är resultatet.



När jag tittar på den här lilla killen fylls jag av en stolthet. Han har blivit så stor och han har så fina värderingar - utan att jag behövt göra just nåt. Trots sitt utgångsläge, eller kanske just därför. Han är verkligen en gåva rakt ovanfrån. Tack, snälla Du som sände honom till mig - TACK!



Man kan vara glad i skjorta också, trots kvällens alvarliga tema - avslutning på dagis, i klass med Nobelmiddagen. Mikisen ville också vara med på bild så klart. Båda mina småtroll.

Kommentarer
Postat av: Madde

Vilken kille, jag blir helt mållös! Förstår att du är stolt över honom.

2011-06-21 @ 18:13:39
Postat av: Mie själv

Madde - ja, han är min stolthet och hjärtesorg. Egentligen skulle jag tapetsera hela föräldrarrummet på neonatalen med den här bilden. Värsta fondväggen. Eller bättre upp...i läkarnas rum som dömde ut honom. HA...up theirs!

2011-06-21 @ 20:57:50
Postat av: Marie - Från en prematurmammas hjärta -

Så vackra barn <3

Postat av: madlar

Men vilken stor kille! Vad fin han är i sin slips o skjorta.

2011-07-05 @ 09:44:10
URL: http://baravaramadlar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0