Fisskratt = ganska OK

39 graders feber. Bytt dyblöta pyamasar i natt (genomsvettiga). Hostar som en hel armé. Ögonen på halvt skaft. Äter ingenting nästan, jo jordubbar till frukost och lite välling. Godiset gick bort - han sa 

-"Ta bort skålen innan jag spyr..."

Hängig som en disktrasa. Då tog jag ungen och stoppade in honom i duschen och sprutade halvkallt vatten på honom. Han sa just ingenting förns han släppte en liten fis - då garvade han i en kvart säkert...

Då så, då är läget lugnt och vi kanske slipper åka till Astrid Lindgren idag. Hoppas jag. Fisskratt = ganska OK.


Kommentarer
Postat av: Leif Edenborg

Hej Mie!

Tänkte bara hälsa. jag är i Ljusdal och det är verkligen ljust till 10 tiden.

Vi hörs.

Leif.

2011-05-18 @ 21:29:25
Postat av: Leif Edenborg

Hur mår ni idag?

Har det bättrat på sig med prickarna.

Alla mina barnbarn har haft vattkoppor den senaste månaden.

Leif

2011-05-18 @ 21:32:08
Postat av: Mie själv

Leffe - va? Har du hittat hit?! Kuligt. Vattkoppor är inte lika kul som att solen går ner klockan 22.00. Eller hur? =))

2011-05-19 @ 15:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0