Min unge är iallafall torr...

Tom Tit är ett bra ställe för oss som åker elrulle. Vi kom fram överallt och det fanns en hel del att göra. Fyllde en hel dag! Tack snälla, du vänliga själ, för biljetterna! =)

I och med att det finns en massa olika saker där som barn får prova var det många som trodde att Wall-E var en leksak som alla kunde testa! Vet inte hur många gånger jag hörde

-"Mamma, när är det min tur att köra den där?"

Eller

-"Den där vill jag också testa!"

Neo fräste runt överallt och tyckte att det var riktigt roligt. Allra bäst var en plattform ur vilken det kom upp vattenfontäner beroende på hur man hoppade på en annan plattform bredvid. Jag fick tjänsgöra som vattenhoppare och Neo satt och manade på mig

-"Hoppa mera, mamma...hoppa!"

Ett riktigt träningspass. Samtidigt som det är kul att se honom uppskatta någonting kommer den lilla taggen i hjärtat som tycker att det är så synd att han bara kan titta på de andra barnen som hoppar mellan fontänerna. Han sitter där och skrattar åt dem när de blir blöta eller överraskade av uppsprutande vatten precis där de står.  Det är sådant som gör att jag gladeligen hoppar som en galen och blöter ner andras ungar. Glädjen i hans ögon och skrattet är belöning nog.

Det positiva är iallafall att min unge är TORR!

Kommentarer
Postat av: madlar

Underbart! Vad glad jag blir att läsa om er lyckade dag och en genomblöt morsa kan ju alltid hängas på tork <3

2011-06-01 @ 08:29:59
URL: http://baravaramadlar.blogspot.com
Postat av: Ida Andersen

Hej, hittar inte inlägget med din uppfinning där du sätter fast ett paraflax över rullen, men här finns ju en variant..... http://www.etac.se/se/Produkter/Vuxen/Akpasar--regnklader/

2011-06-07 @ 22:06:55
URL: http://praecox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0