Imorgon blir en bättre dag

Äntligen var den sjuka lillasystern frisk, då ringer de från skolan o ber mig hämta Neo.
Då undslapp jag mig ett enkelt fan helvetes jävla skit. Naturligtvis så att ingen hörde. Så ociviliserad är jag ju ändå inte att jag svär offentligt. Host host...
Nåja, bara att plocka ihop och åka hem. Möter en unge i skolan som med hängiga ögon säger
-"Snälla mamma, jag behöver bara ligga på soffan lite"
Sagt och gjort. Vi rullade ihop oss hela bunten på soffan. Stundtals kostar det en hel del energi att vara Neo. Att konstant behöva kämpa och rätt vad det är faller han igenom o då får jag plocka upp honom. Då rullar jag ihop sonen till en liten boll och struntar i alla måsten. Ingen träning och smärtsam stretching. Bara en barnboll i soffan med trötta ögon. Det tar på mammor också.
Bara att bryta ihop och komma igen. Imorgon blir en bättre dag.

Kommentarer
Postat av: ida o fabian

Det blir det :)

2012-05-30 @ 21:31:17
URL: http://www.praecox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0