Permanent semester till Sodexo!

Kära Sodexo Hallonbergen, jag har ett starkt tips till er: åk på studiebesök till Panthera i Spånga utanför Stockholm. Där skulle ni lära er ohyggligt mycket. Bland annat att bemöta barn, att tala med den det gäller, berätta vad ni tänker göra och inte bara lyfta och trixa med ungen utan förvarning, ha tålamod, förstå vem det är som är kunden och även anledningen till att ni har ett jobb.

Djupt besviken på ert bemötande av min son. Jag klarar mig, men min son är minimalt intresserad att åka till er igen!

Samma ledsna barn är en av alla som möjliggör att ni alls kan ha semester. Fick jag bestämma skulle den vara permanent!


Kommentarer
Postat av: Lena Jansson

Hej Mie,

Jag beklagar verkligen din sons och din upplevelse av ert besök hos oss. Vår ambition är att möta alla våra kunder, barn som vuxna, med stor respekt, förståelse, tålamod och servicekänsla, men här har uppenbarligen något gått snett. Jag uppskattar därför att du uppmärksammar oss på detta och jag tar gärna emot dina tankar och ideér om hur vi kan bli bättre. Ett studiebesök hos Panthera är ett utmärkt förslag.

Mvh/

Lena Jansson

Distriktschef Sodexo Hjälpmedelsservice och Distribution

2012-08-21 @ 20:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0