Ta med SL också...

Lena Jansson på Sodexo är modig tycker jag. Här kräks jag galla och hon vänder sig ändå hit. Bra jobbat! Det gillas.

Jag kommer gärna med tips, eller åsikter. Ni får ändå väldigt gärna åka på studiebesök till Panthera. Där sitter åtminstone halva personalstyrkan i rullstol - bara det är guld värt.

Tråkigast av allt under vårt besök var nog att teknikern fullständigt struntade i att kommunicera med min son. Körde runt hans rulle utan att säga till, lyfte och tog i honom utan ögonkontakt, pratade över hans huvud och när han väl sa nåt till sonen var det tillrättavisande. Inte bara jag reagerade på det, utan även medföljande personal från HAB.

MEN, jag tycker att det var mycket modigt och överraskande att du, Lena, vände dig till mig. Tack!

Tycker dock fortfarande att ni skall skicka gänget till Panthera! De är överlägset bäst hittills på kundbemötande. När ni ändå åker dit kan ni kolla om SL kan hänga på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0