Mission Accomplished!

Så sakteliga närmar sig sommarlovet. Som Neo har väntat på det. Första sommarlovet! Stor händelse.

Nu har vi inte agendan fylld än, men om jag känner mig själv rätt kommer vi att hamna i galenskaper kors och tvärs ändå. Så brukar det bli. Men i år skippar jag Skara Sommarland. Det var lite överkurs för oss. Och High Chaparrall för det var så himla....off. Ingen dagsutflykt direkt. Vi bor lite fel för det.

För att spä på det hela lite extra skall vi flytta också. Jag har sedan dag 1 här haft som mål att komma ner i markplan. Idag bor vi högst upp under takåsen. Kanonläge - om man inte har barn i rullstol. Nu har jag som bekant det, samt en snart 4 årig duracellkanin. Förlåt, prinsessa ska det vara. Inget annat duger.

Hur som haver har jag alltså hittat en lägenhet här i området, köpt den, sålt min och nu skall här flyttas. Mitt i semestern. Planering har väl inte varit min starkaste sida kanske...impulser däremot är jag expert på!

Första gången vi var där kryllade det av barn ute på gården och Neo ville stanna kvar ute. Va! Fattar ni? Det var ju exakt det jag var ute efter, att han skulle kunna gå ut utan mig och hitta vänner. Så händer det direkt. Det är ju för bra för att vara sant! Mika har också redan hittat kompisar där, så vi är där och liksom "skolar in" oss innan flyttlasset går.

Så nu lever vi i kartonger och det ger ju också lite extra semesterkänsla....inte alls.

Det skall bli så skönt att kunna bocka av det här målet att ha uteplats. Två faktiskt. Check!

Med risk för felstavning: Mission Accomplished!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0