Tack från djupet av min själ

Kom på att det finns ett team till som är värda att uppmärksammas. De som sedan Neo var 8 månader följt hans utveckling och varit mina guider i allt som händer kring honom.

Det är teamet från HAB Norrtull. Utan knot och med en aldrig sinande optimism har de tipsat, tränat, tröstat, utrett, skrivit intyg, utbildat dagis- och skolpersonal, varit med på möten, gjort hembesök, hjälpt till att anpassa hjälpmedel, mätt rörlighet, skrivit remisser, svarat på frågor, lyssnat och alltid funnits där med sitt stöd.

För Neo och mig har de varit helt ovärderliga! Jag önskar att alla funktionshindrade barn och deras familjer fick ha ett sådant team.

Har jag inte sagt det förr så säger jag det nu: Jag är djupt tacksam för att ni finns. Utan er hade vi inte varit där vi är idag. Tack från djupet av min själ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0