Om jag bara kunde trolla


Om jag kunde trolla
Skulle jag först av allt
Trolla bort Din skada
 
Inga fler tunga möten
Människor som tar i Dig
Fast att Du inte vill
 
Inga fler tunga beslut
Om vilken behandling
Som skulle kunna hjälpa Dig
 
Ingen tvingad planering
Om vilken träning
Som skulle ge Dig mest
 
Jag skulle inte behöva
Hålla Din hand
För att Du är rädd
 
Jag skullle inte behöva
Betrakta dig maktlöst
I jobbiga situationer
 
Då skulle vi vakna
Varje morgon och veta
Att Du får vara ifred
 
Slippa visa upp Dig
Slippa bli beskådad
Bara få vara Mitt Barn
 
Om jag bara kunde trolla
 

Kommentarer
Postat av: Slim

...det föll en tår precis.

2012-09-12 @ 15:11:29
URL: http://superslimline.blogg.se
Postat av: Ida

:') fint.
Men ack vad vi är lyckliga Mie... Våra älskade barn!

Svar: Milt talat :)
Mie

2012-09-15 @ 07:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0