We love Göteborg och Scandic!

Den årliga trippen till Liseberg är avklarad. Varje gång blir jag lika förvånad över hur tillmötesgående de är. Allt flyter fint och barnen får ha exakt så roligt som man ska ha på Liseberg. En stor eloge till hela parken!

Vi har åkt Flumride, Kållerado, Sagoslott, Elefanter och Gud vet allt. De allra flesta saker två varv.

Vi har kramat Kaniner och ätit våfflor. Allt i trevligt sällskap med flera glad barn. I år vågade vi oss på Universeum också. Det var OK, men inget slår Liseberg.

Fast på god andra plats kommer - vårt Hotell! Scandic Crown. När vi anlände sög personalen i barnhörnan tag i ungarna och lekte med dem medan jag fick checka in, parkera bilen och bära väskorna till rummet! När jag var klar hittade jag två barn som spelade Wii och blivit ansiktsmålade :) Bästa servicen jag varit med om!

We love Göteborg och Scandic!

https://cdn2.cdnme.se/1109601/7-3/pic_51e016ba9606ee0fd9e8458a.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt at höra att ni är så nöjd med Liseberg. Får man gå före i kön också? Vi har bara varit på Gröna Lund och supernöjda med servicen där. Både jag och pappan fick VIP band och entré gratis, hela familjen får gå före i kön. Är det lika bra service på Liseberg?

Ha en fortsatt bra sommar! Hälsn Vilmers mamma

2013-07-30 @ 18:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0