Tack, skitunge!

Jag kan nästan lova att vi är först ut i år! Vi brukar visserligen vara tidiga, men nu tror jag vi slagit alla rekord. I stugan står en väldekorerad julgran!


Utöver den har två ystra julknarkare studsat runt. Traditionsenligt började vi med att bygga pepparkakshus. Med ord som inte lämpar sig i tryck lyckades jag tillsist få dit den förbannade (milt ord i sammanhanget!) skorstenen...


Men, som sonen vänligt uttryckte sig:

-"Mamma, jag låter bli att äta upp alla nonstop, för de lär behövas som maskering..."

Tack, skitunge! :)




Kommentarer
Postat av: Maria

Du får vara nöjd så länge du slipper baka delarna...
De senaste 2 åren har det varit homemade efter ritningar i tidningar/på nätet (krav från ungarna), i fjol skulle de tom ha varsitt och ett skulle ha pool och altan så där fick ingenjören i familjen (undertecknad) göra om ritningarna för att få det att stämma. I år skall vi göra julmarknad (Hus&Hem) och det ser jag fram emot, små stånd, få delar och inga skorstenar ;)
Vad gör man inte för sina barn?
/Maria

2013-11-25 @ 14:24:25
Postat av: Madde

Det är en söt och ganska klok skitunge du har! :-)

2013-11-25 @ 20:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0